رهن اپارتمان

۱,۴۷۶ بازديد

 

 

رهن و اجاره آپارتمان در منطقه 22

رهن و اجاره آپارتمان در منطقه 22 این فرصت را به مستاجران می دهد که در منطقه 22 تهران ساکن شوند بهترین آپارتمان ها را رهن و یا اجاره کنند  و از موقعیت مکانی خوب این منطقه استفاده کنند. امروزه صاحب خانه شدن برای بسیاری از مستاجران رویای دست نیافتنی شده است همانطور که می دانید در این سالهای اخیر در همه موارد افزایش قیمت داشتیم . رهن و اجاره آپارتمان هم از این قاعده مستثنی و جدا نیست افزایش و نواسان قیمت بر روی رهن و اجاره آپارتمان هم  تاثیر گذاشته است . به دلیل این افزایش قیمت های بی رویه اجاره نشینی در کشور ما رشد چشمگیری داشته است . رهن آپارتمان در منطقه 22 تهران هم یک نوع اجاره نشینی است در این مقاله هدف ما اشنایی شما با شرایط رهن و اجاره آپارتمان در منطقه 22 است.

 

رهن آپارتمان در منطقه 22 تهران

بعضی از اوقات صاحب‌خانه  ها بنا به  دلایلی به  پول نیاز دارند  ممکن است بدهی  داشته باشند و یا  شاید در پروژه‌ای خاص سرمایه‌گذاری کرده باشند ویا برای مدت زمان کوتاه به پول درشتی نیاز پیدا کنند اما  تمایلی هم نداشته که خانه‌اشان را بفروشند. در این مواقع معمولا صاحب‌خانه‌ها به دنبال مشتری هستند  تا خانه‌شان را رهن دهند.رهن آپارتمان در منطقه 22 این امکان را به شما می دهد تا آپارتمان های اکازیون و نوساز با متریال عالی را با قیمت مناسب رهن کنید. همانطور که در قسمت بالای مقاله گفتیم رهن خانه هم نوعی از اجاره می باشد که در زمان عقد قرارداد مستاجر مبلغ زیادی را به عنوان رهن به صاحب خانه می دهد و در عوض دیگر ماه به ماه اجتره ای پرداخت نمی کند. در حالی که این روش در اجاره آپارتمان به این صورت است که مستاجر علاوه بر پول رهن خانه ماه به ماه مبلغ توافق شده ای را به صاحب خانه می دهد شما می توانید با کمک سایت ما .بهترین انتخاب را برای  اجاره آپارتمان در منطقه 22 را داشته باشید .

عرف قیمت رهن و اجاره آپارتمان در منطقه 22  چقدر است؟

اگرچه در تعیین قیمت  رهن و یا اجاره آپارتمان حرف ،حرف صاب خانه می باشد اما شرایط دیگری هم در تعیین قیمت دخیل هستند هانند عواملی چون وضع بازار، نرخ سود بانکی، شرایط رفاهی، موقعیت منطقه ای ، شرایط اقتصادی کشوربستگی دارد

دانستی های منطقه 22 تهران

همانطور که می دانید شهرک چیتگر در ضلع غربی دریاچه چیتگر و نزدیک پروژه ایران مال واقع شده است. این شهرک از جنوب با اتوبان حکیم و از شمال با اتوبان همت راه ارتباطی دارد. امروزه  شهرک چیتگر به دلیل موقعیت مکانی عالی، داشتن تمامی امکانات خدمات رفاهی مثل مدرسه، سرای محله،  پاساژهای خرید ، تره بار و دسترسی عالی به مترو ایران خودرو ، اتوبان همت و حکیم ، پارک و دریاچه چیتگر ، پروژه بینظیر ایران مال  ، و شهربازی در بین عموم مردم شناخته شده است و اغلب مردم تمایل زیادی به رهن و اجاره آپارتمان در این منطقه را دارند.

 

املاک منطقه ی 22

شما با کمک املاک منطقه ی 22 می توانید رهن آپارتمان و اجاره آپارتمان درشهرک چیتگر را به آسانی و بدون هیچ دردسری انجام دهید.

منبع: ایران مال

                             

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.