اپیلیدی چه مارکی خوبه؟

۱,۶۳۹ بازديد

اپیلیدی چه مارکی خوبه؟

در بررسی اپیلیدی چه مارکی خوبهبه نظر می‌رسد در بازار ایران اپیلیدی براون، اپیلیدی فیلیپس و ...از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

براون برندی آلمانی، فیلیپس برندی هلندی و پوویو برندی تحت لیسانس آلمان است که از حدود سال 2016 وارد بازار جهانی شده و توانسته با بزرگان این عرصه به رقابت بپردازد.

 

 

 

 


در مجموع، آنچه به‌طور جسته گریخته از کاربران ایرانی در وب‌سایت‌ها یا مراکز فروش لوازم پیرایشی شنیده می‌شود (هرچند نمی‌تواند نظری دقیق باشد) رضایت برابر از مارک فیلیپ و مارک براون است و یا لااقل این‌طور به نظر می‌رسد که اپیلیدی‌های برند براون و فیلیپس طرفداران بیشتری در ایران داشته باشند.

 

پس اگر بپرسید که اپیلیدی خوب چی بخرم، در جواب باید بگوییم می‌توانید ترجیحاً یکی از مدل‌های اپیلاتور براون، اپیلاتور فیلیپس یا حتی اپیلاتور پروویو را خریداری کنید.

از کجا اپیلیدی بخرم؟

در این بخش از راهنمای خرید اپیلیدی به پاسخ دادن به سؤال از کجا اپیلیدی بخرم بهترین مکان برای خریداری اپیلیدی می‌پردازیم.

به‌طور کلی خرید اپیلیدی به دو حالت امکان پذیر است:

1- خرید اینترنتی اپیلیدی: در این مورد، پیشنهاد ما از گفته‌ی تکراریِ «از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی خرید کنید»، فراتر می‌رود.

صرف‌نظر از برخی فروشگاه‌هایِ فاقد نماد اعتماد الکترونیکی که از حوزه‌ی بحث ما خارج هستند، اکثر فروشگاه‌های معتبر اینترنتی سعی در ارائه‌ی حداکثر خدمات و پشتیبانی برای فروش محصولات خود و از جمله اپیلیدی دارند؛ برخی از مهم‌ترینِ این موارد اعتباری و خدمات پشتیبانی که قبلاً هم گفته‌ایم و باید هنگام خرید اپیلیدی و هر محصول اینترنتی دیگر کمابیش در نظر داشته باشید عبارت‌اند از:

دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه اینترنتی

لوگوی ساماندهی

لوگوی انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی

درگاه پرداخت امن

تضمین اصالت

تضمین قیمت

گارانتی بازگشت وجه

عودت کالا

پرداخت در محل

پرداخت آنلاین

امکان مقایسه‌ی اپیلیدی‌ها در داخل سایت

کامل بودن مشخصات فنی اپیلیدی که در فروشگاه اینترنتی درج شده است

درج نظرات کاربران در مرود محصولات اپیلیدی

به‌روز بودن وبلاگ فروشگاه اینترنتی و دادن اطلاعات درست و مفید در مورد اپیلیدی‌های موجود و طرز استفاده از اپیلاتور.

اپیلیدی خوب چی بخرم

 

 از سوی دیگر، خرید از آن نوع فروشگاه اینترنتی را در اولویت قرار دهید که علاوه بر داشتن تمامی نمادها، پشتیبانی‌های پس از فروش و تضمین‌های مختلف محصول، سعی در ارائه‌ی مزیتی اضافی نسبت به بهترین فروشگاه اینترنتی کشور در عرصه‌ای هرچند محدود داشته باشد. (فروشگاه اینترنتی شیک فام چنین فروشگاهی به شمار می‌رود.)

 

به‌عبارت‌دیگر می‌خواهیم این نکته را برای شما روشن کنیم که گاهی فروشگاه‌هایی که جزو بهترین‌ها هستند ولی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور نیستند، برای ارتقای حداکثریِ خود، مزایایی اضافه بر حتی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور برای مشتریان در نظر می‌گیرند تا بتوانند با آن فروشگاه غول، در عرصه‌ای هرچند محدود رقابت کنند.

 

این شرایط برای شما به‌عنوان یک خریدار اینترنتی و از جمله خریدار اینترنتی اپیلیدی این امکان را فراهم می‌کند که یک خرید استثنایی و عالی از فروشگاه اینترنتی شیک فام که یکی از این نوع فروشگاه‌ها است داشته باشید.

 

هرچند در این مقاله که مربوط به یک راهنمای خرید اپیلیدی است منظور ما تبلیغات صِرف نیست ولی ناگزیریم بگوییم که فروشگاه اینترنتی شیک فام برای ادامه‌ی تثبیت جایگاه خود در سطح بهترین فروشگاه‌های معتبر اینترنتی لوازم آرایشی و پیرایشی ایران، نه تنها مجبور است تمامی استانداردها و انواع خدمات دهی به مشتریان را همچنان داشته باشد، بلکه لازم است برای رقابت با بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران گاهی مانورهایی داده و یک مزیت رقابتی اضافه هم نسبت به قوی‌ترین رقبایش برای برخی محصولات از جمله اپیلیدی‌های شیک فام در نظر بگیرد.

 

به‌عبارت‌دیگر اگر شما قصد خرید اینترنتی اپیلیدی را دارید انتخابتان باید از بین فروشگاه‌هایی باشد که در سطحی بالا مانند فروشگاه شیک فام قرار دارند؛ چون تمایل آن‌ها به هرچه بهتر بودن، در مقاطعی باعث دادن تخفیف یا مزایای متنوع بیشتری نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی می‌شود.

  1. خرید فیزیکی اپیلیدی: در خرید فیزیکی اپیلیدی این مواردِ مشهور را همچنان باید رعایت کنید:
  • خرید اپیلاتور از فروشگاه‌های معتبر و دارای پروانه‌ی کسب و ترجیحاً قدیمی
  • خرید اپیلاتور از فروشگاه‌هایی که در مراکز معتبر بورس لوازم آرایشی و پیرایشی شهر یا منطقه‌ی شما قرار دارند.

خوشحال خواهیم شد که نظر شما درباره‌ی این راهنمای خرید اپیلیدی را در بخش نظرات این پست بخوانیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.