چگونه با ماسک پوست را پاکسازی کنیم؟

۱,۳۷۵ بازديد
ماسک طبیعی صورت – سالن حرفه ای جوانسازی پوست آرامیس مد در این مطلب به شما دوستان راهکار پاکسازی پوست با انواع ماسک طبیعی صورت را ارائه می دهد. پس اگر به دنبال بهترین روش های پاکسازی و از بین بردن جای لک و جوش با استفاده از منابع طبیعی از روی پوستتان هستید، این مطلب را تا انتها با آرایشگاه آرامیس مد مدرنیته ترین مرکز زیباسازی پوست در شهرک غرب و سعادت آباد را دنبال کنید.

زیباسازی و جوان کردن پوست با استفاده از ماسک طبیعی صورت:
یکی از مهمترین عامل هایی که زیبایی پوست هر فرد را به خطر می اندازد، ماندن جای جوش و لک روی پوست می باشد. همه افراد به دلایل مختلف از جمله گذراندن دوران بلوغ، حساسیت، شرایط بدنی و موارد دیگر دچار جوش و لک می شوند. بیشتر جوش و لک ها بعد از گذراندن دوران خاص خودشان درمان می شوند، اما در بسیاری از مواقع آثار آنها روی پوست باقی می ماند. برای درمان، زیباسازی و جوان کردن مجدد پوست راهکارهای زیادی وجود دارد که یکی از بهترین آنها استفاده از ماسک طبیعی صورت می باشد.

آموزش چگونگی استفاده از انواع ماسک های طبیعی پوست:
همانطور که اشاره شد راهکارهای شیمیایی و طبیعی زیادی برای درمان کردن آثار جوش و لک از روی پوست وجود دارد. شما می توانید از داروهای شیمیایی که توسط متخصص پوست تجویز می شود و یا با استفاد از لیزر درمانی برای پاکسازی پوستتان بهره ببرید، اما تمامی این روش ها دارای عوارض خاص خودشان هستند. سالن زیبایی آرامیس مد به شما دوستان پیشنهاد می کند قبل از هرچیزی استفاده از ماسک طبیعی صورت را امتحان کنید. این نوع از ماسک ها البته اگر بدن شما به آنها حساسیت نداشته باشد، کاملا بی خطر و دارای خواص درمانی فوق العاده ای هستند.



لایه برداری از پوست با استفاده از ماسک ریحان لایه برداری از پوست با استفاده از ماسک ریحان

ماسک نهم: استفاده از خواص ریحان
یکی از برگ های سبز طبیعی که قدرت پاکسازی و ترمیم پوست از آکنه و جوش را دارد، ریحان می باشد. برای تهیه ماسک طبیعی صورت ریحان شما نیاز به پودر ریحان خشک شده به میزان سه قاشق غذاخوری، یک لیوان آب و مقداری پنبه نیاز دارید.

روش تهیه و مصرف:
پودر ریحان خشک شده و آب را داخل یک ظرف مناسب روی شعله قرار دهید، به مدت ۲۰ دقیقه صبر کنید تا کاملا ترکیبتان جوشانده شود. سپس شعله را خاموش و صبر کنید تا ترکیب سرد شود. در ادامه با استفاده از پنبه صورت تان بخصوص محل های جوش را با ترکیب مورد نظر آغشته کنید.
منبع:aramismode
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.