ويژگي هاي ورزش تنيس

۱,۳۴۱ بازديد
تنیس :
یکی از ورزش های مهیج دنیا را می توان تنیس نامید که به دلیل چربی سوز بودن این ورزش یکی از ورزش های پرتحرک دنیا شناخته شده است .

تنيس جزو ورزش هاي المپيكي است   تنيس  يك ورزش راكتي مي باشد كه شيوه انجام اين ورزش به اين طريق مي باشد كه بين دو نفر انجام مي شود و يا بين دو تيم دو نفره اين بازي را مي توان انجام داد هر يك از بازيكنان تنيس يك راكت دارند كه يك توپ لاستيكي با پوشش نمدي جهت شروع بازي به زمين حريف پرتاب مي شود و در آخر بازي تيمي كه امتياز نهايي خود را به ثبت برساند برنده بازي محسوب مي شود .

كلاس تنيس : اين مجموعه تمام تلاش خود را به كار گرفته است تا با بهترين كيفيت آموزشي بيشترين خدمات را ارائه دهد از اين رو اين مجموعه با برگزاري كلاس هاي گروهي  آموزش تنيس براي بانوان ، آقايان ، كودكان و نوجوانان به صورت كلاس هاي خصوصي و نيمه خصوصي براي تمامي رده هاي سني با قيمت مناسب ارائه مي دهد ، شما مي توانيد جهت كسب اطلاعات بيش تر و مطلع شدن از هزينه و زمان برگزاري كلاس ها مي توانيد با شماره هاي 09126486561 تماس حاصل فرماييد .

آموزش تنيس :
قبل از شروع بازي 50 دقيقه بازيكنان به گرم كردن خود مي پردازند حق انتخاب زمين تنيس به عهده فردي مي باشد كه برنده چرخش راكت و يا پرتاب سكه باشد ، ابتدا سرويس زن تنيس پشت بيس لاين به گونه اي قرار مي گيرد كه پشت تور باشد در صورتي كه حريف آماده دريافت باشد دو شانس براي ورود توپ تنيس به زمين بازي را دارد ، زننده سرويس به اين طريق عمل مي كند كه ابتدا توپ را به بالا پرتاب كرده و به آن ضربه مي زند ، ضربه وارد شده بايد به صورت مورب باشد . شخصي كه برنده سرويس باشد آماده دريافت توپ مي باشد اما قبل از ضربه به تور توپ بايد به زمين تنيس برخورد كند و زننده توپ بعد از امتياز گيري به صورت يك در ميان از راست و چپ علامت مركزي سرويس مي زنند .
و اما در بازي تنيس به صورت تيم دو نفره يا به صورت دوبل شخصي كه سرويس زن مي باشد پشت بيس لاين قرار مي گيرد و در طول بازي بازيكنان مي توانند سرويس بزنند و روش سرويس زدن ثابت مي باشد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.