چگونه تی شرت باعث جذابیت استایل شما میشود؟

۱,۳۴۸ بازديد

 

زمانی که سخن از تی شرت به میان می آید همگی ما اتفاق نظر داریم که هر چه ساده تر؛ شیک تر، جذاب تر و بهتر حتی. اگر تا کنون فکر میکردید که تی شرت ها لباس هایی هستند که فقط در خانه می توان پوشید باید بگویم که کاملا در اشتباه هستید. اگر بتوانید قلق پوشیدن آن و ست کردنش با لباس های مختلف  مانند کت تک را یاد بگیرید جای تبریک دارد چرا که شما توانستید شیوه درست پوشیدن تی شرت را بیاموزید و جذاب تر باشید.

 

تی شرت های طرح دار :

بسیاری از آقایان طرفدار تی شرت های طرح دار هستند. به همین دلیل همیشه می پرسند این تی شرت ها را چگونه می توان با کت های تک ست کرد؟

تی شرت مردانه طرح دار بنا به نوع طرحی که دارند می توانند ظاهر غیررسمی یک آقا را بالا ببرند . برای اینکه با تی شرت های طرح دار همیشه زیبا و خاص باشید بهتر است از رنگ های سفید و مشکی استفاده کنید . این کار باعث می شود استایل شما مجلل تر باشد. اگر دیگر اجزای لباس های شما از رنگ های خنثی برخوردارند، برای مثال شما یک کت تک با رنگ خنثی انتخاب می کنید، می توانید از تی شرت های چند رنگ هم استفاده کنید زیرا در این صورت نیز ظاهر شما بسیار خاص خواهد بود. مثلا اگر می خواهید ظاهری ملوانی داشته باشید، تی شرت های راه راه سفید و آبی نفتی را همراه کت خود امتحان کنید و از شلوار جین های مشکی و تنگ و کفش هایی هوشمندانه استفاده کنید.

تی شرت با کت تک اسپرت و جذاب :

آقایان همیشه فکر می کنند برای یک استایل اسپرت می توانند بر زیر کت خود هر مدل تی شرتی را می توانند بپوشند اما باید بگویم که این طور نیست.

شما فکر کنید در زیر کت تک خود یک تی شرت گشاد بسکتبال را بپوشید، می بینید حتی تصور کردن آن هم خنده مسخره ای بر لب شما می آورد چرا ؟ چون هر تی شرتی را نمی توان با کت ها ست کرد.

شما برای زیر کت خود و داشتن یک استایل اسپرت حرفه ای می توانید از تی شرت هایی که یک لوگوی قابل فهم و یا حتی تی شرت هایی که الگوهای جسورانه دارند استفاده کنید زیرا آن ها می تواند برای استایل اسپرت شما و کت شما یک انتخاب هوشمندانه باشد.

این استایل اسپرت را شما می توانید با یک شلوار گرمکن یا شلوار جین چسبان و کفش کتانی محبوب خود ست کنید. اما باز هم در اینجا به این نکته توجه کنید که مناسب بودن لباس ها برای اندام شما امری مهم محسوب می شود ؛ زیرا باعث می شود به راحتی بتوانید روی کفش های خود تاکید کنید. ست کردن یک تی شرت با طرح سیاه با کت طوسی، شلوار جین یا شلوار کتان و کفش های کتانی سفید لاکچری نیز گزینه ی خوبی است که باعث می شود شما یک استایل بسیار خاص و زیبا داشته باشید.

منبع : شیک ست

اکسسوری ها را فراموش نکنید 

قدرت استفاده از اکسسوری ها را هیچ وقت در هیچ استایلی نباید دست کم گرفت. هنگام پوشیدن تی شرت ها از اکسسوری هایی مانند : انگشتر، ساعت و گردنبند متناسب با استایل خود استفاده کنید تا استایل شما جذاب ترشود. علت تاکید بر اکسسوری ها این است که اکسسوری ها استایل شما را از یکنواختی خارج میکنند و باعث چرخش نگاه میشوند. لذا بسیار مهم است که در تعداد و اندازه مناسب از آنها با تی شرت خود ست کنید

رنگ های کلاسیک و خنثی 

در انتخاب یک تی شرت که بتوانید آن را با کت تک بپوشید و به راحتی با دیگر لباس های خود ست کنید رنگ های کلاسیک و خنثی را انتخاب کنید. سه رنگ طوسی، مشکی و آبی اقیانوسی را همیشه در گوشه ای از ذهن خود برای انتخاب رنگ تی شرت داشته باشید. این سه را اگر سالیان سال هم بپوشید بازهم جذاب هستند. طوسی جز آن دسته از رنگ هایی است که با طیف کمرنگ تر و پررنگ تر از خود به راحتی ست می شود و برای شما استایل بی نظیری را می سازد.  رنگ مشکی نیز همیشه از شما یک استایل بسیار جذاب می سازد و فقط باید دقت کنید که در اثر شستشو بور نشود.

به جنس تی شرت توجه کنید.

 شما برای داشتن یک استایل مناسب و بسیار شیک باید یک تی شرت با کیفیت هر چند گران بخرید. تی شرت های در اجناس مختلفی در بازار وجود دارد که عبارتند است : پنبه ای، پیما و مرینو.  تی شرت های پنبه ای مناسب روزهای بسیار گرم هستند زیرا این پیراهن ها جاذب عرق هستند و نمی گذارند در روزهای بسیار گرم خیلی عرق کنید. تی شرت های پیما مناسب آقایانی است که می خواهند از تی شرت هایی استفاده کنند که کمتر چروک شوند این جنس جز آن دسته از جنس هایی است که نه پرز می دهد و نه چروک می شود. مرینو ها جنس هایی هستند که از پشم گوسفند و ضد تعریق هستند. شما باید بر حسب فعالیت روزمره و نیاز خود یکی از این نوع تی شرت ها را انتخاب کنید.

منبع: 5 نکته مهم که در پوشیدن تی شرت مردانه نباید فراموش کنید

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.