نمونه سوالات پیام نور رایگان با جواب

۱,۱۷۱ بازديد
نیمسال های موجود در سایت استخدام شو :
  • نمونه سوالات پیام نور نیمسال دوم 99-98 با جواب
  • نمونه سوالات پیام نور نیمسال اول 99-98 با جواب
  • نمونه سوالات پیام نور نیمسال تابستان 98 با جواب
  • نمونه سوالات پیام نور نیمسال دوم 98-97 با جواب
  • نمونه سوالات پیام نور نیمسال اول 98-97 با جواب
  • نمونه سوالات پیام نور نیمسال دوم 97-96 با پاسخنامه
  • نمونه سوالات پیام نور نیمسال اول 97-96 با پاسخنامه
  • نمونه سوالات پیام نور نیمسال دوم 96-95 با پاسخنامه
  • نمونه سوالات پیام نور نیمسال اول 96-95 با پاسخنامه
  • نمونه سوالات پیام نور نیمسال دوم 95-94 با پاسخنامه
  • نمونه سوالات پیام نور نیمسال اول 95-94 با پاسخنامه

رشته های موجود در سایت استخدام شو :

دانشکده فنی مهندسی : رشته مهندسی برق رشته مهندسی پزشکی رشته مهندسی پلیمر رشته مهندسی عمران رشته مهندسی راه آهن رشته مهندسی نفت رشته مهندسی کامپیوتر رشته مهندسی متالوژی رشته مهندسی شیمی رشته مهندسی رباتیک رشته مهندسی فناوری اطلاعات رشته مهندسی صنایع رشته مهندسی خودرو رشته مهندسی اجرایی رشته مهندسی پروژه

دانشکده هنر و معماری : رشته ارتباط تصویری رشته صنایع دستی رشته طراحی پارچه و لباس رشته عکاسی رشته فرش رشته کتابت و نگارگری رشته نقاشی رشته هنر اسلامی رشته هنرهای صناعی رشته مهندسی معماری رشته مهندسی شهر سازی رشته مرمت بناهای تاریخی

دانشکده علوم کشاورزی : رشته مهندسی اقتصاد کشاورزی رشته مهندسی شیلات رشته مهندسی علوم کشاورزی رشته مهندسی علوم دامی رشته مهندسی ترویج و آموزش کشاورزی رشته مهندسی کشاورزی- علوم و صنایع غذایی رشته مهندسی ماشینهای کشاورزی رشته مهندسی مدیریت و آبادانی روستاها رشته مهندسی آب رشته مهندسی منابع طبیعی- محیط زیست رشته مهندسی تولیدات دامی رشته مهندسی کشاورزی- زراعت و اصلاح نباتات

دانشکده الهیات و علوم اسلامی : رشته حقوق رشته فلسفه و کلام اسلامی رشته ادیان و عرفان رشته تاریخ و فرهنگ تمدن اسلامی رشته علوم قرآن حدیث رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی رشته آموزش دینی عربی رشته تربیت معلم قرآن کریم

دانشکده علوم پایه : رشته ریاضی رشته آمار رشته شیمی رشته زمین شناسی رشته زیست شناسی رشته فیزیک رشته علوم کامپیوتر رشته آموزش علوم تجربی

دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی : رشته علوم تربیتی رشته روانشناسی رشته مشاوره و راهنمایی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی رشته تربیت بدنی رشته آموزش حرفه وفن

دانشکده ادبیات و زبانهای خارجه : رشته زبان و ادبیات فارسی رشته زبان و ادبیات انگلیسی رشته مترجمی زبان انگلیسی رشته آموزش زبان انگلیسی رشته زبان ادبیات عربی

دانشکده علوم اجتماعی : رشته جغرافیا رشته علوم اجتماعی رشته علوم سیاسی رشته تاریخ رشته ارتباطات اجتماعی

دانشکده مدیریت ، اقتصاد و حسابداری : رشته حسابداری رشته مدیریت رشته اقتصاد

نمونه سوالات پیام نور

طی سالیان که آزمون های این دانشگاه برگزار شده است تغییرات قابل توجهی در جزئیات آزمون ها و موارد مشخص شده برای هر آزمون ایجاد شده است. لازم است که آخرین منابع و آخرین تغییرات در این زمینه مد نظر قرار گیرد.

برای موفقیت در آزمون ها، پس از مطالعه منابع منتشر شده بدون شک نیاز خواهید داشت که چند سری از آزمون های پیام نور را تهیه و موارد مربوط به آن را با جزئیات مطالعه کنید. نمونه سوالات پیام نور مطابق با آخرین تغییرات به شما کمک زیادی خواهد کرد.

با نگاهی به موفقیت دانشجویان پیام نور در مقاطع بالاتر تحصیلی به سرعت متوجه خواهید شد که دانشجویان این دانشگاه به دلیل آنکه بخش بزرگی از قبولی در آزمون ها به پشتکار و مطالعه شخصی خودشان وابسته است و کمتر کلاس درس و اساتید در موفقیت نقش دارد، فشار کار از آن ها دانشجویانی با سواد و مطلع می سازد که در مقاطع بعدی تحصیل موفق خواهند بود.

برای آنکه بتوان در مراحل مختلف آزمون های این دانشگاه قبول شد، بهتر است تمامی نمونه سوالات دانشگاه پیام نور مربوط به دروسی که قرار است امتحان دهید را تهیه کنید در غیر این صورت امکان دریافت نمره قابل قبول کاهش خواهد یافت.

متاسفانه این روزها مجبور خواهید بود که برای تهیه کتاب های مربوط به این نمونه سوالات هزینه گزافی خرج کنید اما ما راه حل بهتری داریم. نمونه سوالات پیام نور را به صورت فایل مجازی با قیمت بسیار پایین خریداری کنید.

نمونه سوالات پیام نور با جواب

به جای آنکه مدت ها صرف مراجعه به کتابفروشی ها و تهیه کتاب های نمونه سوالات پیام نور کنید بهتر است فایل های الکترونیکی آن ها را با هزینه های بسیار پایین و به صورت مجازی و بدون نیاز به صرف وقت و انرژی تهیه کنید.

آنچه در اختیار شما قرار خواهد گرفت تمامی نمونه سوالات پیام نور منطبق با دروس درخواستی شماست. این فایل ها بارها توسط اساتید چک شده است و با یک کلیک ساده قابل دانلود است.

هزینه ها چند ده برابر کم خواهد شد، از خرید کتاب و هدر رفتن کاغذ و منابع طبیعی جلوگیری خواهد شد و شما به آسانی به مجموعه ای جامع دسترسی خواهید داشت.

سوالات پیام نور

شیوه طرح سوالات و شیوه تدریس کتب پیام نور کاملا منحصر به فرد است. ممکن است شما در برخی دروس آگاهی های بسیار بالایی داشته باشید به طور مثال ادبیات فارسی بسیار خوبی داشته باشید و تصور کنید که می توانید بدون داشتن نمونه سوالات پیام نور درس ادبیات به سوالات آن به راحتی پاسخ دهید اما این تصور اشتباه است.

آزمون های این دانشگاه به نحوی است که حتی در صورت نخواندن تمامی منابع اصلی، داشتن نمونه سوالات بسیار واجب است. آزمون ها به صورت مستمر طی سالیان برگزار شده است و به شما این امکان را می دهد که به مجموعه جامعی از سوالات دسترسی داشته باشید.

نمونه سوالات کارشناسی پیام نور

رشته های کارشناسی دانشگاه پیام نور وسعت بسیار زیادی دارد و منابع مرتبط برای هر کدام از دروس نیز آنقدر وسیع است که تهیه هر کدام وقت زیادی از شما خواهد گرفت. بهتر است وب سایتی جامع را در زمینه ارائه منابع مربوط به این دانشگاه در نظر داشته باشید و از این مرجع تمامی فایل های مورد نیز خود را دریافت کنید.

آنچه در اختیار شما قرار خواهد گرفت تجربیات سال ها تدریس اساتید و تجربه سال ها تحصیل دانشجویان خواهد بود.

نمونه سوالات ارشد پیام نور

نمونه سوالات ارشد پیام نور برای دوره های کارشناسی ارشد برگزار شده در دانشگاه به صورت کتاب نسبت به رشته های کارشناسی به صورت کتاب سخت تر در دسترس است. این نمونه سوالات با توجه به زمان کمتری که از برگزاری ازمون های ارشد برخی رشته ها می گذرد و بانک اطلاعاتی و بانک سوالات ضعیفی در مورد آن وجود دارد گاهی مشکل ساز است و دانشجویان برای یافتن منابع معتبر به دردسر می افتند.

در صورتی که قصد شد در آزمون های ارشد این دانشگاه را دارید حیاتی ترین کار استفاده از مراجع جامع توزیع سوالات آزمون پیام نور است. پیدا کردن نمونه سوالات پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد در وب سایت مرجع شاید کمتر از یک دقیقه وقت شما را تلف کند اما داشتن نمونه سوالات پیام نور چندین روز شما را جلو می اندازد.

نمونه سوالات رایگان پیام نور

بخشی از نمونه سوالات به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در صورتی که شما مجموعه نمونه سوالات پیام نور را در اختیار دارید تنها قصد دارید یک یا دو آزمون را بررسی کنید از این فایل های رایگان استفاده کنید تا متوجه کیفیت و کارایی فایل هایی که در اختیار دانشجویان قرار می گیرد شوید.

پس از دانلود نمونه سوالات حواستان به این نکته باشد که در صورتی که پیش از شروع مطالعه و هزینه هایی که برای پیدا کردن منابع کرده بودید اقدام به تهیه این فایل می کردید تا چه اندازه در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده بودید.

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه

تمامی نمونه سوالاتی که در اختیار شما قرار می گیرد با پاسخنامه معتبر است. این پاسخنامه ها بارها توسط اساتید هر رشته بررسی شده اند و طی سالیان که در دسترس بود است بارها توسط دانشجویان نیز چک شده است ویرایش های لازم بر روی آن انجام شده تا احتمال خطا به صفر برسد.

داشتن پاسخنامه برای سوالات بسیار حیاتی است. در واقع دانلود کردن نمونه سوالات پیام نور در صورتی که با پاسخنامه نباشد بیشتر به مضطرب شدن و ایجاد استرس منجر می شود تا یادگیری و ساده شدن کار برای شما.

نمونه سوالات پیام نور تمام رشته ها

وسعت رشته های ارائه شده در دانشگاه پیام نور به قدری زیاد است که هم در مقطع کارشناسی و هم در مقطع ارشد بحران ارائه منابع معتبر وجود دارد. آزمون های این دانشگاه به نحوی است که برای موفقیت در هر کدام از آزمون هایش به شدت نیاز به داشتن نمونه سوالات پیام نور مربوط به هر درس و رشته وجود دارد و این وسعت پیدا کردن منابع را دشوار کرده است.

آنچه ما در اختیار شما قرار می دهیم مرجعی معتبر از تمامی سوالات مربوط به رشته های گوناگون دانشگاه پیام نور است. سعی ما بر این است که تمامی رشته ها و تمامی دروس ارائه شده در 8 ترم کارشناسی و 4 ترم ارشد را به صورت کامل ارائه کنیم.

کتابخانه الکترونیکی سوالات پیام نور

آنچه در اختیار شما قرار می گیرد یک کتابخانه الکترونیکی است که با چند کلیک ساده شما را به اطلاعات مهمی می رساند که ممکن است برای پیدا کردن این اطلاعات مجبور باشید زمان بسیار طولانی را صرف کنید.

برای آنکه بتوانید نمونه سوالات پیام نور تمامی دروس رشته تحصیلی خود را پیدا کنید داشتن چنین مرجعی بسیار مهم است. واقعیت این است که افراد زمان طولانی را صرف پیدا کردن منابع می کنند و اگر این زمان تلف شده را برای مطالعه می گذاشتند سرعت پیشرفت بالاتر بود.

برای آنکه استرس پیش از آزمون شما کم شود و بتوانید در تمامی توانایی های خود در زمینه های متفاوت استفاده کنید به بانک اطلاعاتی معتبر نیاز خواهید داشت.

منبع :

https://saednews.com/fa/post/nmone-soalat-piam-nor

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.