ساعت دیواری تبلیغاتی هدیه ای برای تبلیغات در کسب و کارها

۱,۰۱۱ بازديد
ساعت دیواری تبلیغاتی به عنوان یک هدیه کاربردی قلمداد میشود. شاید به جرات بتوان گفت که همه گیر ترین نوع هدیه تبلیغاتی، ساعت تبلیغاتی دیواری می باشد. اگر کمی به دور و بر خودمون نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که در اطراف ما حداقل یک ساعت دیواری به چشم می خورد که اغلب دارای تبلیغات در متن یا حاشیه نیز هست.ساعت دیواری تبلیغاتی به عنوان یک هدیه کاربردی قلمداد میشود. شاید به جرات بتوان گفت که همه گیر ترین نوع هدیه تبلیغاتی، ساعت تبلیغاتی دیواری می باشد. اگر کمی به دور و بر خودمون نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که در اطراف ما حداقل یک ساعت دیواری به چشم می خورد که اغلب دارای تبلیغات در متن یا حاشیه نیز هست .
ساعت های دیواری تبلیغاتی در ابعاد و اندازه های بسیار متفاوتی تولید و عرضه می گردند و برای تبلیغات بر روی این کالا میتوان از بخش صفحه ساعت و یا در صورت امکان از قسمت بدنه ساعت دیواری نیز استفاده کرد .
صفحه ساعت تبلیغاتی دیواری بصورت کاملا سفید و بدون چاپ می باشد که به سلیقه مشتری طراحی می گردد و قابلیت چاپ های چند رنگ تفکیکی (چاپ سیلک) و یا رنگی افست را دارد .
انواع جنس بدنه ساعت دیواری تبلیغاتی شامل : پلاستیکی ، فلزی ، چوبی و یا ترکیبی از هر سه می باشد .
موتور ساعت دیواری تبلیغاتی صدرا  در سه نوع چپ گرد و راست گرد و روان گرد قابل عرضه و همچنین موتور این ساعت ها ساخت کشورهای چین و تایوان و دارای گارانتی می باشد .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.